loading...
Seri A
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احسان در تاریخ 1348/10/11 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

سلام قناری دلم واست تنگیده بود
به جون تو همین الان رسیدیم خونه یه روز کامل واسه سند خونه مادربزرگم با بابام از این اداره به اون اداره تو اهواز علاف بودم قرار بود باش نرم پشیمون شدم راستی کارنامه گرفتی؟؟
بدبختی برم فردا چی کنم ، راستی قناری داری پشت سرهم پست میترکونیااااااااااا
فقط یه کاری کن هرموقع پست پشت سرهم میذاری فقط پست بالا رو نظراتشو فعال کن بقیه پست های جدیدو که میذاری پستشونو غیرفعال کن ، چاکرم من برم بخوام که داغونم فردا میایییییم
فعلاشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان یورو 2012 می شود?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 1,775